iş görüşmesi sonucu…. mutluyum

canım arkadaşlarım, sizleri o kadar çok seviyorum ki:) gerçekten yaaa birçogunuzu tanımasamda seviyorum. ve hepinizin hayırlı olan tüm dileklerinin gerçekleşmesini diliyorum. bana yorum yazıp cesaret veren arkadaşlarıma özellikle teşekkür ediyorum.
bildiğiniz üzere salı günü öğleden sonra görüşmeye gittim, şimdiye kadarki en rahat iş görüşmemdi. en geç cumartesi ararız dediler tam çıkıyordum ki (hatta içimden kesin ararsınız diyordum:) , istersen bugün kal, bir bakalım dediler. bende olur dedim ve kaldım. çıkış saati gelmeden alındığımı söylediler. çokkk çokkk mutlu oldum tabii.  içim çok ısındı ortama, işe:)
arkadaşlarım yine dualarınızı bekliyorum ama, işim daim olsun diye. çünkü içimden bir his bu işe sizlerin duaları sayesinde alındığımı söylüyor…
Reklamlar

22 thoughts on “iş görüşmesi sonucu…. mutluyum

  1. çok güzel sizin adınıza sevindim. bilirim iş görüşmelerinin insanı ne kadar gerdiğini. Bende bugün aynen bir iş görüşmesine gittim. sonucunu merakla bekliyorum. Hayırlısı olsun. insanın çalıştığı yeri ortamı sevmesi çok önemli. Yeni iş hayatınızda kolaylıklar dilerim.

  2. allah mutluluğunu daim etsin.çok sevindim insanın istediği sevdiği işi yapması kadar güzel bişey yok bence.hayırlı uğurlu olsun….

  3. altın olan herşey parlamaz; pocitifler işe yarıyor gerçekten:)mkblkonsept; olacağından emin miydik? ama benim pek umudum yoktu:)nohut oda; sağolasın, inşallah seninde herşey gönlünce olur…tubyaa; teşekkür ederim. inşallah seninde görüşmen iyi geçmiştir ve hakkında hayırlıysa alınırsın işe.

  4. zizim bizim; enteresan oldu işe girişim gerçekten. bu sefer de olmadı derken..:)çelebi74; ayy evet inşallah paralarım hayırlı ve BEREKETLİ olur:))ceylan; teşekkür ederim. umarım hep severek yaparım işimi.hatice; sağolasın canım. emeklilik mi? o kadar uzun süre çalışacağımı sanmıyorum:)

  5. canım ya çok sevındım senın adına kendı adıma üzülsemde sevincim hüznümü bastırıyor…artık senı ne zaman görebilecem 😦

  6. ayşem; ben de bu akşam eşime diyordum komşumun hiç sesi çıkmıyor, haberi var mı acaba çalıştığımdan diye.. cumartesilerini bana ayırırsın olmaz mı, öğlene kadar çalışıyorum cumartesi:)

  7. Merhaba.Buluşmaya bekliyoruz sizi Bursa blogerları bakarsınız farklı gelişmeler yaşarız hep birlikte.Bu arada yeni işiniz hayırlı olsun.Sevgiler.

  8. adsız; tanıyamadım seni? ama güzel dileklerin için teşekkür edrim yine de:)makcig; yarın gelemeyeceğim gibi gözüküyor:( yaşanan gelişmeleri sizin bloglarınızdan öğrenirim artık.bahar; teşekkür ederim canım, inşallah hayırlıdır:)

  9. Canım keşke gelseydin sende. Büyük ihtimalle sensindir benim dünyam, gelebilme ihtimali olanların listesindeysen ordan almışımdır listeme 🙂 inşallah bir dahaki buluşmada görüşürüz. sevgiler…

  10. bilge; umarım Allah tüm iş isteyenlere iş, aş isteyenlere aş, eş isteyenlere de eş verir:))bucanni; bir dahaki buluşmayı kaçırmayacağım!hacer; işe girdikten sonra pek de kriz olmadığını farkettim sanki ben yaa? örneğin işyerimize bir eleman arnıyor ve birtürlü bulunamıyor. iş var eleman yok yani?

  11. emel'cok sevindim senin adina inan ki..hayirlisi ise senin icin,daim olsun..her is yerinin insana kattigi ayri tecrube..calismak gibisi yok bence,su an patronundan nefret eden biri olarak soyluyorum bunu:)kolay gelsin..

ne düşündün?

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s