Willow

kociş hasta yatıyor, prensesse nihayet uykuya dalmışken bende bu filmi izledim. Willow benim gibi fantastik filmlerden hoşlananlar için iyi bir film. minik periler, iğrenç troyyler, cüceler, büyücüler vs.. aslında varolmayan bir sürü şey vardı flmde. ben yine de her sahneyi sanki gerçekmiş gibi heyecanla izledim. oldukça aksiyon dolu bir geceydi benim için anlayacağınız:)
hiç olmayacak şeylerin pesetmeyip sonuna kadar sabırla direnince (ancak filmlerde!) olacağını bir kez daha gördüm. filmin sonunda gözlerim doldu ama ağlamadım…
film hakkında daha detaylı bilgi almak isteyenler buradan buyursun.
2 thoughts on “Willow

ne düşündün?

