balık hafıza mı maymun iştahtan, maymun iştah mı balık hafızadan?

karışıkbaşlığa bakınca kafası karışıyor insanın di mi? ama bu karışıklık tam da beni anlatıyor.

öyle maymun iştahlıyım ki, onu da yapayım, onu da okuyayım, aa dur şu da çıkmış, ayyy izlemesem hayatta olmaz, haydi hemen şurayı görmeliyiz, daha şunu yetiştiremedim, bunu yapamadım, onu edinemedim falan derken… ne yaptığımı anlamaz duruma geliyorum. ve yaptığım hiçbirşeyin farkında olamıyor ve maalesef tadına varamıyorum. (böyle yakınıyorsun madem niye vazgeçmiyorsun demesin kimse. yeni farkettim, tez zamanda çaresine bakılacaktır merak etmeyin;)

ama öyle çok şey varki yapılacak, hemde hepsi öyle elzem, öyle güzel ki vazgeçemiyorum. ben de balık hafızama yenik düşmemek için buraya yazıyorum napıyım:)

* teknolojiye  zaafım var benim. facebook ve twitter yetmiyormuş gibi bir de instagram’la haşır neşirim bu aralar. ama ne güzel fotoğraflar var öyle, bakakalıyorum valla:)

bir de elimden geldiğince -hemen hemen hergün- takip ettiğim ortalama 15-20 blog var, tabii onların en az 10’unun 1-2 günlük sıklıkla yazdığını düşünürsek… epeyce vakit götürüyor:( ama öyle alışmışım ki onlara, okumasam, haberdar olmasam olmayacakmış gibi:)

aaa blog demişken 3bebe1arada’da  ”bir gece” yazısının etkisindeyim iki gündür. ve blog sahibesinin haberi yok ama ne çok dua ettim ona bir bilse:)

”deli-anne’ ‘de okumaktan ve galiba en çok da fotoğraflarına dalıp gitmekten zevk aldığım bloglardan. o kadının hakikaten deli olduğunu düşünüyorum bazen, birçok kişinin farketmeyeceği şeyleri öyle güzel fotoğraflıyor, ve üzerine öyle cümleler kuruyor ki.. maşallah…

*radyo tiyatrolarına taktım bir de bu aralar. ama maalesef zeynebimle şöyle ışıkları kapatıp sessizce oturup dinlediğimizde bizi hayallere daldıracak bir tiyatro bulamadım henüz. ama azimliyim:)

*kitap okuyamıyorum. almak istediğim 2 kitap var. biri Adem Güneş- Çocuk Eğitiminde Pozitif İletişim, diğeri ise Kemal Sayar-Yavaşla. ama yenilerini almadan evvel evde okunmayı bekleyen kitaplar var:( ocak ayında 2 kitap bitirdim aslında. Sema Maraşlı- Eşimle Tanışmayı Unutmuşuz, Senai Demirci- Canla Bağışla.  bunlar hakkında post hazırlayacağım daha:)

*evim  için Mutfak Masa Takımı bakıyorum. aslında iki takım beğendim ama önümüzdeki hafta Bursa’da mobilya fuarı başlıyacak. onu da görmese olmaz maymun iştahım:)

*zeynebim Konuşma terapistine başlamıştı ama memnun kalmadık ve bıraktık. bu da ayrı bir post olsun bence. çünkü şimdi anlatmaya bir başlarsam, bitiremeyebilirim:)

*zeynebimin kreşini de değiştirdik. ondan da memnun değildik:) yaa biz  çok şey mi arıyoruz diyorum bazen, ama aradıklarımız gerçekten olması gereken şeyler. lafı uzatmayacağım. önümüzdeki pazartesi yeni kreşine başlıyacak prenses, inşallah bu defa herşey çok güzel olur. -amin-

*cumartesileri çalışılmayan bir iş istiyorum. çünkü pazar günleri asla yet-mi-yor! temizlik mi yapacaksın, misafir mi ağırlayacaksın, gezmeye mi gideceksin, dinlenecek misin? mağdurum da mağdurum diye ağlayasım geliyor bu konuda:(

*daha bahsedeceğim çok şey var aslında biliyorum ama baya yorucu bir yazı oldu gibi geliyor. belli olmaz yarın birgün tekrardan okuyasım gelir falan, zaten karışık olan kafamı daha da karıştırmayayım:))

sakinlik, huzur ve sevgi diliyorum kendime, sevdiklerime ve tüm sevilmeye değer olanlara…

Reklamlar

ne düşündün?

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s