kreş sorunsalı…:(

1kreşimizi bıraktık, 2 hafta kadar oldu. zaten baştan beri içimize sindirememiştik. kah yemekler, kah servisle ilgili problemler, kah öğretmenin davranışları derken, ite kaka geçti 5-5.5 ay. ama artık minik prenses kendisi de başlayınca ”ben kreşimi değiştirmek istiyorum, artık o kreşe gitmek istemiyorum, benim için başka bir kreş bakabilir miyiz vs.gibi” söylemlere, biz de ayrıldık. ayrıldık ayrılmasına da, daha çok içimize sinecek bir yer bulabildik mi? hayır, malesef!

biz mi ayrıntılara takılıyoruz bilemiyorum, ama yok, fiziki şartlarını beğensek eğitimde sıkıntılar oluyor, eğitimini beğensek yemekler dert oluyor, herşey güzel olsa saatleri bize uymuyor falan filan…

bir süredir halası idare ediyordu zeynebimi sağolsun, fakat balıkesir’e gitmesi gerekince zorda kaldık. çalışıyor oluşuma bir kere daha kızdım. üzüldüm çocuğum ve kendim için, ama üzülmek çare değil. insan -hele ki çocuğu sözkonusuysa- bir an önce toparlanıyor. anneme rica ettim önce, beni bir kez daha kırdı, olmaz gelemem dedi. sonra herzamanki ”son sığınağım” teyzeme sığındım, ve yine ama yine kırmadı beni teyzeciğim. benim yanında en mutlu olduğum teyzem, kızımla birlikte şimdi.. umarım o da benim gibi hissediyordur onun yanında.

ve son söz; çalışmayan annneler, halinizin kıymetini bilin, çocuğunuza doya doya sarılın, canınızın parçasını kimselere emanet etmek zorunda olmadığınız için oturup Allah’a bol bol şükredin!..

ne düşündün?

