bir kitap: Eşimle Tanışmayı Unutmuşuz

bu blog aleminin en tembel, en istikrarsız blogçusu benim galiba. galiba fazlaaaaa, kesinkez öyle. ya milletin 2 tane, 3 tane çocuğu var yine de hiç olmazsa haftada bir kez yeni yazı yayınlıyor ya, maşallah onlara, yuh bana! :))

bakın mesela Ocak’ta 2 kitap okudum, ama 1 tanesini bile paylaşamadım henüz. ve işte paylaşıyorum;

Eşimle-Tanışmayı-Unutmuşuz

 

bir arkadaşımın tavsiyesiyle okudum kitabı, kötü diyemem, ama alınmaya değer olduğunu da düşünmüyorum. hakikaten çerez gibi kitap. çerezlerden fıstık hem de. olsa da oluuuur, olmasa da olur.

kitap özeti yazmayacağım, içinden alıntı da yapmayacağım. zira kitap benim olmadığı için altını çizemedim, gerçi benim olsaydı da altı çizilecek bir etkili cümle bulur muydum bilmem?

benden bu kadar, merak edenler google’dan yardım isteyip detaylı bilgi edinebilirler;)

ne düşündün?

