hamilelik güncem/14.hafta

bebeğim;ne çok gün geçmiş sana son yazdiğimdan beri. artik evdeyim, işten ayrildim ama zaman halen su gibi akip geçmeye devam ediyor..

geçen hafta kontrole gittik, seni görmeye:) doktor hanim dikkatlice inceledi seni, ve tabii ben, baban ve ablanda:) kollarin, bacaklarin, kafan, sirtin, popon iyice anlaşilabiliyor artik:) yüzüstü yattiğin için yüzünü göremedik maalesef.. hareketsiz yatiyordun sanki, bu yüzden doktor hanima sordum ben hiç hareket etmiyor mu yoksa ben mi farkedemiyorum diye. hafif hafif hareket ediyor diyordu kiii sen sag kolunu birden havaya kaldirdin, baban, ablan ve bende çığlık, doktor hanimda bir kahkaha. “bak annesi, bebeğin sana selam çakiyor:))”

yerim ben senin selamını da, selam veren minik ellerini de:) canimmm benim, canimmm, bir aliversem seni kucağima.. inşaallah sağlikla…

son 1aydir biraz sıkıntılı bir süreç geçirdik seninle, bu yüzden yatip bol bol dinlendik. ve bu kontrolde kalkma iznini aldik şükür, şimdi de hiç oturmuyoruz:)

miniciğim ufacik sıkıntıyı saymazsak eğer, çok rahat geçti 14 haftamiz, ne mide bulantisi, ne halsizlik, ne uyku, maşallah:) ilk başlarda ciddi iştah artışı olmuştu ama artik o da geçti. yani demem o ki -iyi mi kötü mü bilemedim ama- fiziksel olarak içimde misin değil misin hiç belli değil. ama duygularim seni öyle yoğun hissediyor ki:) bol bol şükrediyorum seni bana nasip eden Rabbime..

 

 

 

One thought on “hamilelik güncem/14.hafta

  1. Selamunaleyküm Emel Hanım… Yeni yazılarınızı yazmayalı çok uzun zaman oldu, hamileliğiniz güzel geçiyordur inşallah… Hamilelik günceninizi yenilemeyince merak ettim, siz ve yavrularınız iyisinizdir inşallah… Allah’a emanet olun, selam ve dua ile..

ne düşündün?

